یادداشتها
بازاریابی (Marketing)
بازاریابی (Marketing)
۱۳۹۴/۰۲/۳۰
در بازاریابی چهار اصل عمده وجود دارد که به چهارپی (P) معروفند. این چهار اصل در همه سازمانها مشترک و مشابهند و تنها نسبت آنها متفاوت است. این چهار (P) عبارتند از:
1- Products‌ (محصولات)
2- Price‌ (قیمت)
3- Place‌ (مکان)
4- Promotion (تبلیغات)
معرفی کتاب پرفروش در نیویورک امریکا
معرفی کتاب پرفروش در نیویورک امریکا
۱۳۹۴/۰۲/۲۹
مسوولیت‌های سرنوشت‌ساز و عهدهای شکسته
جلسه دارید؟ پیاده روی کنید
جلسه دارید؟ پیاده روی کنید
۱۳۹۴/۰۲/۲۹
متعجب می‌شوی وقتی ببینی که چگونه هوای آزاد فکرت را بکار می‌اندازه، و با این کاری که می‌کنی، مجموعه‌‌اى از ایده‌‌های کاملا جدید را به زندگیت می‌آوری.
تحقیقات بازار (Market Research)
تحقیقات بازار (Market Research)
۱۳۹۴/۰۲/۲۹
تحقیقات بازار،‌ یکی از قوی ترین ابزارهای موجود برای مدیران بازاریابی است . با تحقیقات بازار می توان: ریسک (خطرپذیری) فعالیتهای خود را کاهش داد، فرصتهای نهفته در بازار را کشف و شناسایی کرد، مشکلات بالقوه را شناسایی کرد، از وضعیت رقبا آگاه شد، مشتریان احتمالی و فعلی را بهتر شناخت و ...
طرح تجاری (Business Plan)
طرح تجاری (Business Plan)
۱۳۹۴/۰۲/۲۸
طرح تجاری در واقع یک متن (سند) مکتوب است که در آن شخص شما، طرحی که در ذهن دارید، محل شرکت یا کسب و کاری که می خواهید داشته باشید، نیازهایی که برای راه اندازی آن مطرح است و روشی که برای مقابله با ریسک های موجود و رسیدن به درآمد پیش بینی شده دارید، معرفی می شوند.
تجاری سازی (Commercialization)
تجاری سازی (Commercialization)
۱۳۹۴/۰۲/۲۸
• تجاری سازی، یکی از پیچیده ترین مراحل نوآوری است و به عبارت دیگر مرحله انتقال یافته های تحقیقاتی به عرصه تولید است و هیچ الگوی قطعی و بلامنازعی در این زمینه وجود ندارد.
مالکیت فکری   Intellectual Property
مالکیت فکری Intellectual Property
۱۳۹۴/۰۲/۲۷
مالکیت فکری، یعنی مالکیت ناشی از فعالیتها و تراوشهای فکری در زمینه های علمی،‌ادبی، هنری، صنعتی و تجاری. مالکیت فکری به دو شاخه عمده تقسیم می شود، یکی مالکیت ادبی و هنری و دیگری مالکیت صنعتی. مالکیت ادبی و هنری، شامل: رمان، شعر،‌ فیلم، نمایش، آثار موسیقیایی و آثار هنری نظیر طراحی، نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، طرحهای (نقشه های) معماری و حقوق مربوط به این نوع مالکیت، می گردد و مالکیت صنعتی نیز، اختراعات
فن بازار (Techno Market)
فن بازار (Techno Market)
۱۳۹۴/۰۲/۲۷
• فن بازار محلی است که با حضور عرضه کننده و متقاضی فناوری و با کارگزاری یک شخصیت حقوقی، شکل می گیرد تا با تضمین حقوق مادی و معنوی، فرصتی را برای طرفین ایجاد نموده و با معادله ای برنده – برنده (Win-Win) به خواسته های آنها تحقق بخشد
دانش فنی (Know How)
دانش فنی (Know How)
۱۳۹۴/۰۲/۲۳
در تدوین دانش فنی، فرد یا افراد تدوین کننده باید بتوانند نتایج تحقیق را به گونه ای مستندسازی کنند که برای اجراء و تولید، کاملاً قابل فهم باشد و هیچ نکته ای را ناگفته باقی نگذارند، چراکه اساس و مبنای انتقال فناوری همانا، تدوین فناوری و یا تدوین دانش فنی است.
نوآوری (Innovation) مفاهیم و روشها، فرآیند و مدل‌ها
نوآوری (Innovation) مفاهیم و روشها، فرآیند و مدل‌ها
۱۳۹۴/۰۲/۲۲
توانایی خلق کردن در سرشت و نهاد همه انسانها وجود دارد، اما، این توانایی به صورت "کلی" ، "عام" و "بالقوه" است. کلی، از آن جهت که محدود به زمان و مکان نمی‌شود، عام از آن نظر که شامل همه انسانهاست (با شدت و ضعف متفاوت) و بالقوه نیز از آن جهت که مثل سایر استعدادهای بشری، نهانی است ولی می‌تواند به فعل تبدیل گردد و یا اصولا به فعل در نیاید و سرکوب شده‌، باقی بماند
تعداد 10 از مجموع 108؛ صفحه: 6 از 11
« اول‹ قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...بعدی ›آخر »

keywords